جزئیات نمونه کار ها

  1. خانه
  2. قالب وردپرسی
  3. قالب وردپرسی دایرکتوری آگهی لیستیوو | Listivo
فریلنسرها

قالب وردپرسی دایرکتوری آگهی لیستیوو | Listivo

  • قالب وردپرسی دایرکتوری آگهی لیستیوو | Listivo

معرفی قالب Listivo
قالب لیستیوو، یک قالب معمولی نیست و یکی از بهترین و پر امکانات ترین قالب دایرکتوری وردپرس است. این قالب خلاقانه با داشتن امکانات بسیار پیشرفته و حرفه ای و طراحی مدرن باعث شده است که یکی از بهترین قالب ها در دسته بندی دایرکتوری شود.

قالب Listivo با داشتن افزونه Elementor و همچنین المان های اختصاصی برای این صفحه ساز محبوب، همه چیز را برای داشتن یک وب سایت تمام عیار، مهیا کرده است. اِلمان های این قالب فوق العاده میباشد بطوریکه شما هر چیزی را که نیاز داشته باشید میتوانید با دراگ و دراپ کردن این اِلمان ها بدون نیاز به دانش کدنویسی بسازید.

در قالب دایرکتوری Listivo نهایت قدرت و خلاقیت به کار گرفته شده است، با طراحی فوق العاده کاربر پسند و آسان باعث شده است تا در زمان کمی بیشترین فروش وبسایت تم فارست را در یک هفته برای خود کند و با امکانات فوق العاده پیشرفته از قالب های دیگر متمایز شده است!

این قالب وردپرس با داشتن فیلد ساز پیشرفته و سازنده الگو، سربرگ و پاورقی ساز نسبت به قالب های دیگر متمایز شده! این قالب Listivo دارای دو دموی زیبا و با طراحی متفاوت میباشد و شما به راحتی میتوانید برای هر نوع وبسایت های آگهی نظیر املاک ، دایرکتوری و … استفاده کرد. به راحتی با این قالب میتوانید وبسایتی مشابه دیوار و شیپور ایجاد کنید و حتی با امکانات این قالب رقیب جدی برای این وبسایت ها شوید!

پاسخ شما به دیدگاه